14.1.2011

Vaateurheilua

Pelkkien laskujen sijaan postilaatikossa odotti tänään mukava yllätys. Paketti, josta tiesin löytyvän uusia treenivaatteita. Äkkiä paketti auki ja sovittamaan!

Vaikka vaatekaappini on muuten ääriään myöten täynnä (siivous edessä viikonloppuna, pakko!), ei treenivaatevalikoimani ole kovinkaan kaksinen. Ainakaan jos minulta kysytään. Niinpä täysin perustellusti tilasin itselleni kolme uutta yläosaa.




Uudet treenivarusteet toimivat hyvänä motivointikeinona raahata väsähtänyt olemus liikunnan pariin. Ensimmäinen ostokseni alennusmyynneistäkin oli uusi treenikassi, jota olin himoinnut jo pitkään. Onnekseni löysin katselemani kassin reippaassa alennuksessa ja taas sain aimo annoksen lisää motivaatiota lähteä treenaamaan.

Älkääkä nyt ymmärtäkö väärin, jos aikaa olisi yllinkyllin, ei liikkeelle lähteminen olisi ongelma eikä mikään. Mutta valmistaudun henkisesti niitä iltoja varten, jolloin pitkän koulupäivän ja töitten jälkeen pitäisi vielä riittää virtaa suunnata kuntosalille. Silloin kaikki keinot motivaation löytymiseksi ovat sallittuja.

Takataskussani on muutama muukin konsti, joilla aion kohottaa vireystilaani taas kun arki vyöryy päälle lomailun jälkeen. Mutta niistä enemmän ensi viikolla, kun kahden työn ja opiskelun yhteensovittelu taas alkaa!






4 kommenttia:

  1. Hei täällähän tämä sun magee treenitoppi onkin! :) Mun on ehkä pakko mennä metsästää tätä kans! :)
    /jaana

    VastaaPoista
  2. Moikka Jaana! :)

    Netistä saa ainakin tilattua:

    http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_OVER&shoptype=S

    Liity sä kans mun vakkarilukijaks! <3

    Ps. Ootko käyny Hirvensalos treenaas?

    VastaaPoista
  3. Noniin! Nyt oon ehkä täällä niinku virallinen lukija :) ja oon ihan profiloinut itseni viime vuoden ruisrokki kuvalla! ja en oo käyny Hirpparissa mut pitäis kyl mennä. Koska sulle sopis?

    VastaaPoista
  4. Jihuu! Onnittelut 8. lukijan paikasta! :D Ja tosi hyvä kuva <3

    Uh, mä oon nyt joka i-ki-nen viikonloppu töissä ja viikolla kouluhommia piisaa, et en uskalla lyödä lukkoon mitään tarkkaa päivämäärää... :P

    Tajusin just, etten oo myöskään kaivanu esiin kertaakaan viime talvena ostamiani luistimia, et siinäkin olis parantamisen varaa...

    Mut jos koitettais viettää joku "talvirieha-päivä" viel helmikuun loppupuolella..? Vaiks mun synttäreitten merkeissä... :)

    VastaaPoista

Hei! Jätä kommentti, kysymys tai vaikka vain terkkuja.

Vastailen mahdollisimman pian!

-Johanna-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...