17.6.2011

In Zara I trust

Olen aina ajatellut, että hyvä kannattaa laittaa kiertämään. Erityisesti hyvä asiakaspalvelu.

Itse olen saanut harvinaisen hyvää palvelua ja vielä toistuvasti Zarassa <3
Kyseisessä liikkeessä on tullut vierailtua tiuhaan, joten otanta empiiriseen tutkimukseeni on melko laaja :D

Kerroinkin jo aikaisemmin sinnikkäästä hameen metsästyksestä, joka päättyi tyytyväisen asiakkaan hymyyn. Tämä ei kuitenkaan ollut ainoa kerta, kun olen poistunut myymälästä hymy korvasta korvaan.

Löysin unelmieni laukun kuukausi sitten. Tottakai se oli otettava mukaan matkalle Helsinkiin. Arvatkaa yllättikö kaatosade minut ja nahkaisen laukkuni? Kauhukseni huomasin, että laukun toinen kylki värjäytyi sateen takia laikukkaaksi. Ja laukku oli ollut minulla kaksi päivää...





Muutama viikko myöhemmin huomasin, että liikkeeseen oli tullut tuota samaista laukkua täydennyserä. Ajattelin, että aina kannattaa kysyä, mutta en ollut turhan toiveikas. Minua pyydettiin tuomaan laukku näytille, jonka jälkeen tehtäisiin päätös, saanko uuden tilalle.

Puhelimeni soi pari päivää myöhemmin ja minulle kerrottiin, että minua odottaisi myymälässä uusi laukku! Ette usko, miten tyytyväinen olin <3

Nappasin myös yhtenä päivänä Zarasta mukaani hiuspannan, joka kuitenkin napsahti poikki heti ensimmäisellä käyttökerralla. Vein pannan takaisin ja myyjä testasi heti toista samanlaista hiuspantaa. Naps, senkin toinen pää irtosi liimauksistaan.

Ehdin jo ajatella, että se siitä hiuspannasta, kun myyjä tarjoutui ompelemaan pannan toisen pään. Olin melkoisen yllättynyt, en ole ainakaan itse ihan joka paikassa törmännyt vastaavaan palveluun. Pannalla oli siis hintaa viitisen euroa.

Näistä kokemuksistani ilahtuneena tulinkin jo tarkistaneeksi, löytyisikö ensi syksyn vaihtokohteestani Zaraa. Ja löytyyhän sieltä! ;)

Eli jos sinä tai joku tuttusi on menossa vaateostoksille, etsii jotain tiettyä juhlavaatetta vaikkapa tai kenkiä niihin kesän tärkeisiin juhliin, suosittelen suuntaamaan Zaraan. Ainakin itse tiedän saavani siellä asiallista ja hyvää palvelua jatkossakin <3

Kuvat Zara.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Jätä kommentti, kysymys tai vaikka vain terkkuja.

Vastailen mahdollisimman pian!

-Johanna-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...