25.8.2011

Who said it would be easy to leave?


Arvatkaas mitä? Lähtööni on vain muutama päivä ja sisälleni on alkanut hiipiä outo tunne. Minulle joka rakastan seikkailuja ja matkustelua, minulle joka olen odottanut opiskelijavaihtoon lähtöä aivan valtavasti.






En nimittäin haluaisi jättää kotiani. Minulla ja Miehelläni on tosi kiva koti. Ollaan asuttu omaa kotiamme melkein kaksi vuotta ja olen tässä ajassa todella kiintynyt asuntoomme. <3






Ja tottakai syynä kaihoisaan olooni on myös sen Miehen jääminen kotiin, ilman minua. Miksei muka voisi ottaa tuosta noin vaan sapattivapaata muutamaksi kuukaudeksi ja matkustaa kanssani? Jaa ei vai? En ala... :(







Ja tiedetään, ei se viisi kuukautta nyt niiiiin pitkä aika ole, varsinkaan kun en ole lähdössä maailman toiselle puolelle.

Mutta jos olet viettänyt toisen kanssa 25/8, etkä pysty kunnolla oikein edes nukkumaan jos se toinen ei ole kotona, niin voin vannoa, että tulen olemaan melkoisen väsynyt ja omistan aikamoiset "jari porttilat" muutaman ensimmäisen yksin eletyn viikon jälkeen :D







Onneksi olen nopeasti sopeutuvaa sorttia ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Silloin ei varmasti tule niin pahaa koti-ikävää...

Ja sen olen päättänyt, että vaikka vaihtokohteestani Hollannista on helppoa ja halpaakin reissata tännekin päin, aion ottaa kaiken irti lyhyestä irtiotostani, enkä ole suunnitellut montaakaan matkaa Suomeen syksyn ja talven aikana.

Sitä ajattelin vielä kysyä teiltä kaikilta satunnaisilta tai vakkarilukijoiltani, että mitä haluaisitte kaikkein mieluiten lukea vaihdossa ollessani? Ottakaa rohkeasti kantaa!!


Kuvat We<3it








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Jätä kommentti, kysymys tai vaikka vain terkkuja.

Vastailen mahdollisimman pian!

-Johanna-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...