8.10.2011

Blogitunnustus

Nyt ei ole valitettavasti kyse mistään suurten paljastusten tekemisestä, vaan minua on lähestytty ihka ensimmäisellä blogitunnustuksella! Kiitos vielä Petra <3






Tunnustukseen kuuluu kertoa kahdeksan asiaa itsestään ja laittaa sitten tunnustus jakoon eteenpäin. 
Eli olkaapa hyvät, kahdeksan "paljastusta" minusta:


1) Olen ihan täystumpelo keittiössä, en vain osaa tehdä ruokaa.

2) Olen täysin suuntavaistoton. Vähän aikaa sitten sain vartin matkaan kulumaan tunnin,
    vaikka minulla oli ohjeet paperilla.

3) Pelkään ihan suunnattoman paljon hämähäkkejä. On tosi kiva, että Hollannissa niitä on paljon
    ja ne ovat ISOJA.

4) Olen käynyt lentoemo-koulutuksen, mutten ole koskaan tehnyt sitä työkseni.

5) Minua ei haittaa, vaikka kahvini ehtisi kylmetä, juon sen silti. Enkä usko sanontaan "kylmä kahvi
    kaunistaa" :D
     
6) En osaa tehdä kärrynpyörää. Vähänkö ottaa päähän!

7) Itken tosi herkästi, saatan olla ainut leffateatterissa, jolle tulee tippa linssiin. Ja taas Mies saa hävetä.

8) Tänään minulta tuli 60v mies tiedustelemaan kahvilassa olenko hänen päiväkahviseuransa. Juuen. :D



Haluaisin jakaa tämän eteenpäin seuraaville blogeille:


Tänään on vielä tiedossa ihan mahtavaa ohjelmaa! Syy miksi tulin visiitille Suomeen oli nimittäin parhaan ystävättäreni kolmekymppiset, joita en jättäisi väliin mistään hinnasta <3


Kävin eilen kampaajalla ja löysin itselleni ihanan mekon, eli kaikki on ihan täydellistä! Nyt vain korkkarit jalkaan, uutta kajalia silmiin ja Miehen kanssa menoksi.




Viettäkää oikein mukava viikonloppu, jookos!!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Jätä kommentti, kysymys tai vaikka vain terkkuja.

Vastailen mahdollisimman pian!

-Johanna-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...