1.10.2012

I really like my new black apple...


Arvatkaa mihin syyllistyin viikonloppuna. Olin jo pidempään tuskaillut puhelimeni kanssa, joka reistaili uhkaavasti. Pöydällä ollessa piti ihmeellistä surinaa ihan itsekseen ja puhelun onnistuminen oli aina vähän arpapeliä. Näytti siltä, ettei menisi kovin kauaa, kun koko puhelin olisi entisensä.

Lopulta sain tarpeekseni ja hankin uuden. Viime perjantaina tulleen Applen iPhone5:n. Kyllä, sen sikahintaisen puhelimen, jonka vain iLampaat ostavat Apple-uskovaisina. :D Tällaisiin kommentteihin siis olen törmännyt sosiaalisessa mediassa ja keskustelupalstoilla, joille olen päätynyt etsiessäni tietoa uuden puhelimen ominaisuuksista.






Kovasti tuntuu tämä yksi tekninen laite herättävän voimakkaita mielipiteitä puolesta ja vastaan. Jo viikonlopun aikana huomasin, etten ollut varma, halusinko edes mainita ostaneeni juuri tämän kännykän. Aika hassua, vai mitä..?






Toisaalta, mitä väliä mitä joku toinen ajattelee, minä sitä puhelinta käytän. Ja joku muu saa ihan vapaasti luulla, että olen omenayrityksen aivopesun uhri. Olen tai en, tykkään tosi paljon valinnastani. Tuttu käyttöliittymä, omia tarpeitani mainiosti palvelevat sovellukset ja hemmetin hyvä ulkonäkö!






Oletteko törmänneet tällaiseen keskusteluun eri puhelinmerkkien käyttäjien välillä? Vai selitänkö ihan sekavia? :D 

Älkää välittäkö, en minäkään oikein ymmärrä, mitä järkeä on kiistellä siitä, mikä puhelin on se oikea. Kyllä, hinta on järkyttävän suuri (juu, ja silti pulitan sen kiltisti seuraavan kahden vuoden aikana) ja vain siksi, että voi kirjoittaa sähköpostia jo matkalla, eikä vasta kun pääsee kotiin tai työpaikalle, tai että saa pelata ja katsella kauniita kuvia.

Ja lukea muotilehtiä maailmalta... <3






Ja tässä jos missä pätee sanonta, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ainakin mulla on toimiva puhelin, joka ei pidä "aivot-sulaa-ihan-kohta" -ääntä niin, että voi  nähdä  kuvitella kipinöiden lentelevän.





Leluhan se on, ei siitä pääse mihinkään. Oi ihana turhamaisuus! :P








3 kommenttia:

  1. Oon kanssa kuunnellut yllättävän kiihkeää puolesta/vastaan kommentointia kavereilta. Kai jokainen iPhonen ostaja tietää, että maksaa ylimääräistä merkistä, mut sehän on sama kaikkien brändien kohdalla. Himoitsen itsekin tota, harmittaa vaan että vitosen valkoinen versio on takaa kaksivärinen, olisi tyyllikkäämpi kokonaan valkoisena. Paras tai ei, on iPhone kuitenkin loistava puhelin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jostain syystä tuntuu, et tää viimeisin malli saa ihmiset ihan vauhkoiksi! Mulla ei oo kokemusta ainoastakaan toisesta älypuhelimesta, niin ei todellakaan oo tietoa parhaasta luurista. Mut omiin tarpeisiin tää on just oikea puhelin. Ja kun oon tottunut jo yhteen iPhoneen, en edes halua vaihtaa merkkiä. Ehkä oon sit kuiteskin iLammas :D

      En oo vielä ees törmännyt valkoiseen versioon, ne ehdittiin myydä loppuun jo siinä vaiheessa, kun omaan vuoronumeroon oli matkaa vielä tunnin verran...

      Btw, miss you a lot!! En malta odottaa risteilyä... ;)

      Poista
  2. ME TOO. siitä tulee eeppinen. <3

    VastaaPoista

Hei! Jätä kommentti, kysymys tai vaikka vain terkkuja.

Vastailen mahdollisimman pian!

-Johanna-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...